Försäkring

Vi samarbetar i stort sett med alla försäkringsbolag, vilket gör att du tryggt kan lämna in din hoj för skadereparation. Vi arbetar alltid för att försäkringsprocessen och själva reparationen ska gå så fort som möjligt.

Har du några försäkringsfrågor eller frågor kring reparation? Kontakta mig, så reder vi ut alla frågetecken.

Verkstadspolicy

Vid behov av service eller reparation, krävs det en bokning.
Bokning görs enklast via telefon 08-120 65 100 eller besök vid verkstaden, det funkar för det mesta även via mail.

Vid reparation görs det ofta en felsökning för att kunna ge en rättvisande reparationskostnad, om kunden väljer att avböja reparation utgår alltid kostnad för felsökningen ca 1h

När verkstaden är klar med rep eller service kontaktas kunden på det telefonnummer som uppgavs vid inskrivningen. om kunden inte hämtar sitt objekt inom rimlig tid, kommer en förvaringskostnad på 50:-/dygn att läggas på verkstadsräkningen.

Verkstaden lämnar tre månaders garanti på utförda arbeten

Kontakta oss